深♈️海鱼

海阔天空
Far Away - Julia Sheer

存档灵魂:

Far away
遥远有多远


【歌词】


You used to call me everyday
The words mean nothing without someone to say
now I stand besides myself in the pouring rain
I just wanna see your face
你曾经每日的热线情话
如果无人来诉说,那些话语也变的冰冷
如今窗外大雨倾盆,只剩下我陪伴着我
此刻,我只想凝视你的脸

When you're far away
I miss you but I know you're here with me
When you're far away
I need you
当你身在远方
我如此想念你,我知道你依旧在此陪伴我
当你身在远方
我如此需要你

lie awake it's ten past three
this empty feeling and baby I can't sleep
only thing I left behind a smile you can't see
凌晨三点十分,我还醒着
空虚将我淹没,亲爱的,你可知道我辗转难眠
我能留给你的,是你看不见的笑容

I need you I need you
When you're far away
When you're far away
I need you
我想你,我需要你
当你身在远方
当你身在远方
我需要你

I miss you but time will heal the pain
And I won't go back and I can't go back, you're all ever I need,
I want you back but you can't come back
you know I didn't mean it
and I take it back and still I pray
for one more chance, for one more day with you, with you
我想念你,但时间会治愈伤痛
我不会回去,也不能回去,你依然是我全部的需求
我是如此希望你会回来,你却不能
你知道那并非我本意
我的错误我全部收回,虔诚的祈祷
再给我一次机会,哪怕只一天,只我和你

When you're far away
I need you
When you're far away
I miss you but I know you're here with me
When you're far away
I need you
当你身在远方
我需要你
当你身在远方
我想念你,但我知道你依旧在此陪伴我
当你身在远方
我需要你


评论

热度(15)